همراهان عزیز رنگین کالا خواشمند است موارد زیر را جهت همکاری بهتر با فروشگاه اینترنتی اعتماد استور با دقت مطالعه فرمایید.
استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی رنگین کالا
توجه داشته باشید که عضویت یا ثبت سفارش کاربران گرامی در سایت فروشگاه اینترنتی اعتماد استور به آدرس https://eatemadstore.ir/ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی اعتماد استور از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و عملکرد فروشگاه اینترنتی اعتماد استور مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و خدمات ارائه شده اعتماد استور تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعاریف
مشتری یا کاربر :
مشتری (مصرف کننده) یا کاربر به شخصی گفته میشود که اطلاعات کاربری خود را در فرم عضویت فروشگاه اینترنتی اعتماد استور ثبت کرده است و یا به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اعتماد استور اقدام میکند.
همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی اعتماد استور یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده شخصی است که به منظوری بجز ، تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند .
تعریف سبد خرید :
وقتی که محصولاتی برای خرید در فروشگاه اینترنتی انتخاب می کنید این محصولات به سبد خرید شما منتقل می شود. سبد خرید در فروشگاه اینترنتی تفاوتی با سبد خرید در فروشگاه های واقعی وجود ندارد همانطور که شما هنگام خرید از فروشگاههای واقعی محصولات انتخابی را به سبد خرید خود منتقل می کنید در فروشگاه اینترنتی نیز روال به این صورت است. یعنی شما قادر خواهید بود هر محصول انتخابی را به سبد خرید تون اضافه کنید
نکته
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اعتماد استور جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت ، برکالا های افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد . شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که اعتماد استور هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
اعتماد استور همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و رنگین کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند .
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اعتماد استور اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اعتماد استور ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در اعتماد استوربه اتمام برسد ، و اعتماد استور امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه ارسال و پرداخت سفارشات به صفحه « روشهای ارسال و پرداخت » مراجعه فرمایید .
بازگشت کالا
- 7 روز ضمانت بازگشت کالا
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود از آنجا که فروشگاه اینترنتی اعتماد استور یک وب سایت خرده فروش آنلاین است،حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.
نکته مهم : با توجه به اینکه کالاهای ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی اعتماد استور عموما از لحاظ فیزیکی ضربه پذیر ، حساس و شکننده هستند . لذا خواهشمند است در انتخاب و خرید خود دقت فرمایید .
اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در وب سایت در حال پردازش و یا در انتظار باشد،باید در پنل حساب کاربری، به قسمت سفارشات مراجعه کرده و پس از باز کردن سفارش خود گزینه لغو را بزنید.
اگر پس از دریافت کالا ، مشتری از خرید خود منصرف شود،حداکثر تا 24 ساعت کاری ، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش از طریق ایمیل info@ranginkala.com یا تماس تلفنی اطلاع دهد.
در این حالت،برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد ، از آن استفاده نشده باشد ،و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات،ارسال شود.
لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا،حتی در بسته بندی امکان استفاده از این خدمات را از بین می برد.
همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید ، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و در صورتی که ارسال سفارش برای مشتری رایگان بوده باشد، مبلغ ارسال نیز از آن کسر خواهد شد.
در صورتی که مشتری بسته بندی کالا را باز کرده و سپس از خرید خود به هر دلیلی منصرف شود،چنانچه از محصولات استفاده نشده باشد پس از تایید کارشناسان (با کسر مبلغی از هزینه کالا) مبلغ پرداختی شما بابت کالا طی 24 الی 48 ساعت به حساب مشتری/کاربر عودت داده میشود .
نکته : در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و... محصول شامل هیچ سرویسی نخواهد شد.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده،نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. در صورت مخدوش بودن کالا یا حتی بسته بندی، کم بودن اقلام داخل بسته بندی یا نبود آن ها، رنگین کالا دیگر هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای شما نمیپذیرد.
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن با تمام اقلام و بدون تغییر ظاهری بعلاوه فاکتور چاپی خرید به اعتماد استور بازگردانده شود.
نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
ضمانت بازگشت ، اشکال ها و موارد فنی و ظاهری (شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی شود.استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند:حمل و نقل و جابجایی،نصب و راه اندازی،کاربرد غیر معمول،نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می شود.
کالا پس از تایید کارشناسان به واحد خدمات پس از فروش اعتماد استورارجاع داده خواهد شد. در صورتی که تشخیص کارشناسان واحد پس از فروش هرگونه استفاده نادرست یا آسیب از طرف کاربر، مغایرت کالا و... باشد، کالا شامل هیچگونه ضمانتی نخواهد شد و با دریافت هزینه ارسال کالا به کاربر ارجاع داده خواهد شد.
کلیه محصولات و کالا های فروشگاه اینترنتی اعتماد استور، فقط شامل ضمانت و سلامت فیزیکی تا زمان رسیدن به مشتری بوده و هرگونه آسیب پس از آن شامل 3 روز ضمانت بازگشت اعتماد استور نخواهد شد.
- اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزکی و ظاهری داشته باشد.
آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی 24 ساعت پس از دریافت کالا،به واحد خدمات پس از فروش اعتماد استور،از طریق ایمیل،تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی به پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش اعتماد استور ،جدا خودداری فرمائید. در صورتی که کالا را بدون هماهنگی ارسال کنید پیگیری انجام نخواهد شد و بسته برای شما برگشت داده خواهد شد.
برای ارسال،باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام به همراه کالای اصلی ارسال شود.
نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم،توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
از آنجا که واریز هزینه ارسال،منوط به دریافت رسید ارسال و مشاهده آن است ، برای اطمینان رسید ارسال را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
اگر ساکن تهران هستید،برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا،با اعتماد استورتماس بگیرید.
از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم،جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس درج شده در صفحه « ارتباط با ما » ارسال کنید .
در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و... محصول شامل این سرویس نخواهد بود.
- هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد ؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پس از فروش اعتماد استور برسد، هزینه ارسال به عهده اعتماد استورمی باشد.
برای واریز هزینه ارسال به حساب مشتری،قبض هزینه ارسالی با مهر شرکت حمل نقل همراه کالا به اعتماد استور ارسال شود.
در صورت انصراف خرید،یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان اعتماد استور ، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش اعتماد استور ، تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.
در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و... محصول شامل این سرویس نخواهد بود.
- درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روش های زیر درخواست خود را اطلاع دهید:
با شماره های 0933772057 - 09215671748 تماس حاصل فرمایید
توجه:جهت رسیدگی به درخواست در هر یک از روش های بالا،ذکر شماره سفارش الزامی می باشد.
نکته: پس از ارسال کالا و دریافت از سوی اعتماد استور ، طی 24 الی 72 ساعت (این زمان ممکن است در برخی کالا ها که نیاز به تست طولانی تری دارند متفاوت باشد) با شما تماس حاصل خواهد شد و در صورت عدم پاسخگویی مسئولیت با مشتری خواهد بود .
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی اعتماد استور استفاده میکنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت میکنید و یا به اعتماد استور ایمیل میزنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که اعتماد استوربه صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری/کاربر در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی اعتماد استور، با هر شماره دیگری به جز شماره (09337720157) ، تخلف و سوء استفاده از فروشگاه اینترنتی اعتماد استور است
وبسایت اعتماد استورهیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای وبسایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و وبسایت وایت پلیت تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی اعتماد استور به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فروشگاه اینترنتیاعتماد استور متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت وایت پلیت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
مالکیت معنوی
© کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، آیکون دکمه ، متن ، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، دارای قانون حق تکثیر است و متعلق به سایت فروشگاه اینترنتی اعتماد استور، میباشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت فروشگاه اینترنتی اعتماد استور، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد.
شکایت
همراهان عزیز در صورت داشتن هر گونه شکایت با شماره تماس های مندرج در بخش « ارتباط با ما » تماس حاصل فرمایید